Saturday, February 21, 2009

Travel To Pulau Ketam...


Khamis,19 Feb 09.....

Aku ke Port Klang bertemu dengan En.Malek untuk survey tentang dunia laut.....
Setiba aku di sana....aku jadi terpaku... leka dengan keindahan suasana laut di Port Klang.. Aku di bawa En.Malek ke Pulau Ketam dengan menaiki speed boat kepunyaan rakannya... Memang menyeronokkan..... Takkan ku lupa pengalaman yg menarik ini...
Perjalanan ini juga disertai bersama pelancong dari Mongolia....
Mereka pelajar dari Limkokwing..... Sporting habis dorg ni....
Sempat juga aku bergambar dengan dorg.....
Tiba di Pulau Ketam aku tunaikan dulu kewajipan aku.... Solat Zohor...
Kemudian baru tengok2 keindahan pulau... Menarik juga.... Pulau yg hanya mempunyai kenderaan 2 tayar saja yg ada.....lain sume atas laut.....bot la tu...hehehhe... suasana yg aku rindu selama ini kini terubat juga....mmg best la kat sana.....Klu tak caya cuba la pergi....
Cuti2 Malaysia................


No comments:

Post a Comment